سفارش تبلیغ
صبا ویژن

داش هادی

قرار من با امام رضا

<** ادامه مطلب... **>قرار ملاقات با امام رضا علیه السلام

قرار من با امام رضا


سر نهار یاد یه موضوعی افتادم که خیلی رو


خودم تاثیر داشت گفتم شما هم بدونید

شاید.....


 

چند سال پیش که خیلی وقت بود زیارت آقا


قسمتم نشده بود، یه روز که با بچه ها نشسته


 

بودیم خیلی دلم گرفت چون هر کاری میکردم


جور نمیشد زیارت!!!!


یه دفعه انگار که یکی بهم بگه! گفتم انشاالله


 

در تاریخ -----


ساعت 8 شب تو حرم آقا باشیم و


همینو تو تقویم گوشی موبایلم ثبت کردم!!!!


شاید یکی دو ماه بعد بود که برادرم تماس


 

گرفت و گفت ما میخایم بریم مشهد ماشین


جا داره شما هم بیاید. خیلی خوشحال شدم و راه


 

افتادیم! شاید شب اول بود که بعد از نماز


 

مغرب داشتیم از سمت میدون شهداء خارج


 

می شدیم ، همین که برگشتم روبه گنبد صدای


 

ساعت حرم که ساعت 8 رو نشون میداد و


 

همزمان صدای گوشیم به گوشم رسید !!!!!


 

من که فکر کردم اس ام اس اومده و اصلاً یاد


 

حرف دو ماه پیشم نبودم، به صفحه گوشیم


 

نگاه کردم و خشکم زد!!!


 

هنوز صدای زنگ ساعت حرم مینواخت


 

(دینگ!دینگ!) پاهام نا نداشت


 

اشکم جاری شد انگار آقام داشت


 

برام دست تکون میداد!!!!


رو صفحه گوشیم نوشته شده بود:


 قرار من با امام رضا ساعت 8


آقا یه بار دیگه با هم قرار بذاریم؟


دلم خیلی تنگه برات!!!!

 

 



[ یکشنبه 91/9/26 ] [ 2:15 عصر ] [ داوود ] نظر